به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد برگزار شد؛نشست مدیریت یک پارچه سازی منابع طبیعی

نشست مدیریت یک پارچه سازی منابع طبیعی به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، حیدر نوروزی در ابتدای این نشست که با حضور مشاور ملی و بین المللی برگزار شد با اشاره به موضوع تقویت و انسجام سازمانی به منظور مدیریت یکپارچه منابع طبیعی(منارید) گفت: این پروژه به منظور شناسایی و رفع خلاءها و موانع قانونی و ساختاری موجود در برابر مدیریت جامع منابع طبیعی و سازگاری نسبت به تغییر اقیلم در ایران با استفاده از تجربیات سایر کشورها اجرا خواهد شد.

معاون استاندار با بیان این که این امر از طریق فراهم ساختن مکانیزمهای هماهنگی بین بخشی، اتخاذ سیاستهای مناسب و تهیه فهرستی از تجارب موفق، ارزیابی های تخریب سرزمین و نیز آموزش مدیریت جامع منابع طبیعی محقق می شود افزود: فعالیت های مدیریت جامع منابع طبیعی، مشارکتی و مبتنی بر توجه به نقش بومی، محلی و منطقه ای و نقش فعال همه مردم خواهد بود.

در ادامه این نشت اعضاء به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

براساس تصمیمات گرفته شده مقررشد دستگاههای مرتبط هماهنگی لازم را با منابع طبیعی با رعایت مقررات موجودومصالح ملي به عمل آورند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا